четверг, 19 марта 2015 г.

Модуль 9

І знову робота в парах. Раніше кожен вчитель самостійно критично оцінював свої роботи, нечасто дослухаючись до порад колег. В цьому ж тренінгу навпаки: все побудовано на індивідуальних ідеях та колективних обговореннях. Сьогодні ми парами давали критичні оцінки формам оцінювання та роботам учнів. Ми маємо не той менталітет, щоб так працювати, хоча користь від цього очевидна.

Працювали ми і з планування процесу вивчення з урахуванням способів сприйняття (візуальне, аудіальне, кінестетичне), переважанням роботи лівої чи правої півкулі мозку (процес мислення різний!). Нам пояснив тренер, що адаптація процесу навчання при увазі навколо потреб самого учня потребує адаптації всіх учасників (і вчителів, і учнів).

Комментариев нет:

Отправить комментарий