четверг, 12 марта 2015 г.

Модуль 4

Як би це було дивно, але сьогодні ми обговорювали оцінювання. Раніше я не замислювалась глибоко, але приходили думки про оцінювання діяльності учнів з боку їх навичок, які змінились чи не змінились. Справді, якщо, наприклад, учень ніколи не займався спортом (а бігом тим паче!), а впродовж одного року навчився бігати довгі дистанції на середньому рівні і при цьому не бігати до медпункту, то це - ВЕЛИКЕ досягнення особисто для нього. А якщо такий самий учень, який завжди так якось посередньо бігав, і продовжує бігати так само, то він ніскілечкі не змінився, зміни вмінь та навичок не відбулося. Так ось до чого я веду: оцінювати їх треба по-різному! Так, наприкінці року у них однаковий результат, але ж починали вони за різних умов! Як мені враховувати такі моменти при вивченні мого предмету? Адже в вивченні географії є такі самі досягення, діти так само ростуть або НЕ ростуть над собою. Велике питання.

Повернусь до теми. Тренер розповіла та показала нам різні методи оцінювання, З-Х-Д таблиці (річ непогана, але спрацюють тільки при серйозному підході самої дитини, ззовні на людину так не вплинути). В цілому, мені здається, пропонована технологія навчання орієнтована в першу чергу на свідоме ставлення учня до навчання, вчитель відвграє відносно учня другорядну роль, як консультант.

Комментариев нет:

Отправить комментарий